Ajutor

Ajutor

Întrebări frecvente 

     1. Cine este se poate inregistra pe platforma CazareParticulari.ro ?


     CazareParticulari.ro urează bun venit, tuturor oaspeți și gazde din toate categoriile sociale. Suntem o comunitate vibrantă compusa din diverși indivizi. Este liber să vă înscrieți și să vă publicați spațiul de cazare. Listările locurilor de cazare disponibile pe site este la fel de diversă ca si gazdele, astfel incat sa puteți lista paturi in case, apartamente si mansarde, vile in zonele rurale, case ecologice sau o cabana confortabila in padure.Puteți să vă listați spațiul în aproape orice locație din întreaga țara.
Dacă o proprietate nu respectă standardele noastre comunitare, de respect, de includere și de nediscriminare, ne vom exercita libertate de acţiune, inclusiv prin anularea contului gazdei.
 
    2. Cum creez un cont?

 Faceți clic pe butonul Înregistrați-Vă, situat în centrul din partea de sus a paginii.

  1. Vă puteți înscrie prin intermediul unui cont Facebook, al unui cont Google sau al adresei dvs. de e-mail. Nu există nicio taxă pentru a crea un cont de CazareParticulari.ro.

Odată ce vă înscrieți utilizând una din cele trei metode de mai sus, veți primi un e-mail de confirmare a înregistrării. Pentru a confirma e-mailul dvs., faceți clic pe link-ul Confirmare e-mail din corpul mesajului.
 
3. Care sunt cerințele de rezervare pentru chiriași?
 
Oaspeții care folosesc chiriașilor sunt rugați să dea câteva informații înainte de a face o rezervare și o carte. Aceste informații vă ajută să vă asigurați că gazdele știu cine să se aștepte și cum să contacteze oaspeții.
 
Condițiile de închiriere pentru oaspeți includ:

  • Numele complet
  • Adresa de email
  • Numărul de telefon confirmat
  • Fotografie de Profil care arată fața utuilizatorului
  • Mesaj introductiv
  • Acordul de respectare a regulilor casei
  • Informații de plata

Gazdele nu vor vedea adresele de e-mail reale ale oaspeților, chiar și după rezervare. Ei vor vedea doar o adresă de e-mail temporară prin care transmite mesajele lor oaspetelui. Unel gazde pot cere oaspeților să furnizeze un document de identitate, înainte de a-și rezerva spațiul.
 
4. De ce trebuie să am un profil sau o fotografie de profil?
 
Profilul tău este o modalitate excelentă ca ceilalți să învețe mai multe despre tine înainte de a-ți rezerva spațiul sau de a te găzdui. Atunci când profilul dvs. este plin, permite celorlalți să simtă că sunteți fiabili, autentici și dedicați spiritului de chiriaș. Indiferent dacă sunteți o gazdă sau un oaspete, cu cât profilul dvs. este mai complet, cu atât mai multe rezervări pe care le veți rezerva.
Solicităm și solicităm tuturor gazdelor să aibă o fotografie de profil și solicităm tuturor invitaților să încarce o fotografie de profil înainte de a face prima lor rezervare.

  • Un profil grozav include:
  • Cel puțin o fotografie de profil
  • Verificări multiple și un ID verificat
  • O descriere a cel puțin 50 de cuvinte care evidențiază motivul pentru care ați decis să vă alăturați comunității CazareParticulari.ro, intereselor sau hobby-urilor sau orice altceva despre care credeți că cineva ar vrea să știe.
  • Pentru a vizualiza profilul cuiva, trebuie doar să faceți clic pe fotografia sa de profil.
     
    5.      Cum pot determina rezervarea prețurilor?
  • Prețul total al unei rezervări via CazareParticulari.ro se bazează pe câțiva factori.
  • Costurile determinate de gazdă:
  • Tarif pe noapte stabilit de gazdă
  • Taxa de curățare: Taxa unică plătită de unii gazde pentru a acoperi costul de curățare a spațiului
  • Taxe suplimentare pentru oaspeți: taxă unică plătită de unii gazde pentru a acoperi alte costuri legate de utilizarea spațiului lor Costuri determinate de chiriași:
  • Taxa de serviciu pentru chiriasi: taxa de serviciu pentru fiecare rezervare pentru ajutorarea CazareParticulari.ro run și oferirea de asistență pentru clienți 24/7
  • Alte costuri care pot fi incluse:
  • Taxa de schimb valutar
  • Pentru a trimite o cerere de rezervare:
  • Pe o listă, dați clic pe meniurile drop-down de check-in / check-out și introduceți datele dorite.
  • În meniul derulant pentru invitați, introduceți numărul de invitați.
  • Faceți clic pe Rezervați acum.
  • În fereastra următoare, examinați detaliile rezervării pentru a vă asigura că totul este corect.
  • De asemenea, puteți adăuga un mesaj pentru gazdă.
  • După ce toate informațiile din rezervare sunt corecte, faceți clic pe Rezervați acum. Gazda va primi un mesaj care detaliază solicitarea de rezervare și va răspunde în 24 de ore, dacă nu mai devreme.
  • După ce gazda aprobă cererea dvs. de rezervare, veți primi un mesaj cu privire la acceptarea rezervării. Vi se va cere să efectuați o plată în acel mesaj.
    Pentru a adăuga informațiile dvs. de plată, dați clic pe Călătoriile dvs. În această secțiune, veți vedea cererea dvs. actuală de rezervare aprobată cu un buton Pay în partea dreaptă, în coloana Stare plăți.
    Faceți clic pe Plătiți și selectați metoda Stripepayment și introduceți informațiile despre card împreună cu codurile de cupon pe care le aveți.
    Sunt de acord cu politicile și termenii, inclusiv politica de anulare a gazdei și regulile casei.
    O gazdă poate solicita să finalizați procesul Verified ID înainte de a confirma o rezervare. Acest lucru permite gazdei să obțină mai multe informații despre cine găzduiește. Dacă gazda refuză solicitarea sau nu răspunde în termen de 24 de ore, puteți încerca să rezervați aceste date cu altcineva.
    Cât timp o gazdă trebuie să răspundă la cererea mea de rezervare?
    Gazdele au 24 de ore pentru a accepta sau a refuza cererile de rezervare. Veți fi actualizat prin e-mail cu privire la starea solicitării dvs. Cele mai multe cereri de rezervare sunt acceptate în termen de o oră de la primire. Marea majoritate a gazdei răspunde în termen de 12 ore.

Când o gazdă vă confirmă solicitarea, vi se va solicita să adăugați plata la rezervarea dvs. prin intermediul butonului Plătiți din secțiunea Călătoriile dvs. din profilul dvs. Renitorii, prin Stripe Payments, îți vor procesa integral plata.
Dacă o gazdă refuză solicitarea sau cererea expiră, va trebui să încercați să rezervați aceste date cu o altă gazdă.
 
Care sunt unele diferențe între hostingul pe termen lung și gazduirea pe termen scurt?
Rezervările de 28 de nopți sau mai mult sunt considerate rezervări pe termen lung. În unele municipalități, oaspeții stabilesc drepturi de chiriaș după 28 de zile, așa că încurajăm gazdele să aibă cunoștință despre legile lor locale.
Este întotdeauna în interesul dumneavoastră să vă asigurați clienții potențiali înainte de a rezerva o rezervare, în special o rezervare pe termen lung. Vă recomandăm ca acești oaspeți să semneze un contract de închiriere care să descrie detaliile din descrierea dvs. de înregistrare.
 
Cum îmi conectez conturile Face book și CazareParticulari.ro?
Pentru a vă conecta conturile de chirie și conturile de cărți:
Accesați Profilon CazareParticulari.robnb.com
Selectați Încredere și verificare în stânga
În secțiunea Adăugați mai multe verificări, f Face book și faceți clic pe Connect
 
Cum îmi pot anula contul?
 
Pentru a anula contul de chiriaș:
Accesați Accounton CazareParticulari.robnb.com
Faceți clic pe Setări
Faceți clic pe Anulați contul meu
Când vă anulați contul, toate rezervările pe care le-ați efectuat în calitate de gazdă sau de invitat vor fi automat anulate.