Politica de anulare

Flexibil

  • Rezervările anulate cu cel puțin 14 zile înainte de începerea șederii vor primi o rambursare de 100%
  • Rezervările anulate cu cel puțin 7 zile înainte de începerea șederii vor primi o rambursare de 50%

Moderat (recomandat)

  • Rezervările anulate cu cel puțin 30 de zile înainte de începerea șederii vor primi o rambursare de 100%
  • Rezervările anulate cu cel puțin 14 zile înainte de începerea șederii vor primi o rambursare de 50%

Strict

  • Rezervările anulate cu cel puțin 60 de zile înainte de începerea șederii vor primi o rambursare de 100%

Nu rambursam

  • Nu se oferă nici o restituire pentru nici un motiv sau un interval de timp.

 

1. Cum funcționează o anulare?

      Politicile de anulare sunt concepute astfel încât să protejeze atât gazdele cât și oaspeții.
În conformitate cu politica de anulare, anulările sunt considerate retrageri înainte de checkin-ul planificat.
Cum pot anula o rezervare?
Pentru a asigura un proces de anularea fără probleme, toate anularile trebuie procesate de via-Romania.ro.
Dacă doriți să anulați o rezervare, mergeți la Rezervarile Dvs. unde veti gasi un buton de Anulare Rezervare, accesâd acet link puteți anula rezervarea, conform Politicilor de Anulare.

2.   Gazdele trebuie să-și anuleze rezervările prin pagina de anulare a via-Romania.ro, care este disponibilă pe pagina "Lista mea" din "Contul meu". Prin anularea acestei pagini, o anulare automată în formă de text va fi generată și trimisă serviciului de asistență pentru clienți din via-Romania.ro.
Vă rugăm să rețineți că o anulare nu este oficială decât după ce ați primit un e-mail de confirmare de la via-Romania.ro.
Echipa noastră de asistență pentru clienți va rezolva imediat cererea dvs. de anulare și va informa furnizorul sau chiriașul dvs. Nu trebuie să luați nicio altă acțiune.

 În cazul în care chiriașul anulează, cum se calculează rambursarea către chiriaș și plata către prestator?


3.1. Reguli generale
Suma rambursată oaspetelul depinde de momentul în care o rezervare este anulată și de politica de anulare aleasă de către furnizor sau de către Renting via-Romania.ro.
Pentru a asigura un proces fără probleme, toate anularile trebuie procesate prin via-Romania.ro.
Suma rambursabilă depinde de politica de anulare. Valoarea respectivă a taxei de anulare este afișată în procesul de rezervare. Reglementările din secțiunea 8.4. privind procesele de plată se aplică în mod corespunzător.
Indiferent de politica de anulare aleasă de furnizor, chiriașii înșiși sunt responsabili pentru a dovedi că furnizorul nu suportă nici o pierdere sau o pierdere semnificativ mai mică decât taxa de anulare.


3.2. Politici individuale de anulare
Politica de anulare:
Veți fi rambursat jumătate din prețul total minus taxa de anulare dacă anulați rezervarea cu cel puțin 7 zile înainte de check-in până la ora 12 dimineața CAT (Ora Centrală Africană). Pentru anularile efectuate cu mai puțin de 7 zile înainte de check-in, vă va fi rambursat 5% din prețul total minus comisionul de anulare.
Ce se întâmplă dacă gazda anulează?
via-Romania.ro ia anularea rezervării foarte serios, deoarece oferă o experiență negativă oaspeților.
În cazul unei anulări de către gazdă, oaspetele va fi rambursat prețul integral al rezervării. În astfel de cazuri, oaspetele nu va plăti taxe de anulare.
via-Romania.ro va ajuta oaspetele găsi cazare alternativă.
Gazda trebuie să plătească o taxă de anulare de 15% din prețul total al rezervării. Taxa de anulare va crește până la 50% din prețul total dacă gazda anulează rezervarea cu mai puțin de 8 zile înainte de check-in. Dacă rezervarea a fost acceptată cu "Instant Booking" și rezervarea este anulată în termen de 24 de ore de la confirmare, taxa va fi de 5%.
Taxa de anulare va fi dedusă din rezervarea următoare a gazdei.
Gazda nu va primi o plată din eventualele rezervări pe care le-a anulat.
Listarea conectată la rezervarea anulată va fi penalizată în clasament; acest lucru ar putea duce la mai puține solicitări de rezervare în viitor.
O examinare cu un punct de o stea va fi adăugată automat în secțiunea de recenzii a înregistrării conectate la rezervarea anulată.
Politici speciale de anulare
5.1. Doliu
În caz de deces în cadrul familiei (mamă, tată, soț / soție, soră, frate, copil) între șapte zile și 24 de ore înainte de sosire, oaspeții vor fi rambursați prețul integral. Gazda nu va avea nici o plângere. Nu vor fi suportate taxe de anulare. Cu mai puțin de 24 de ore înainte de sosire, oaspeții vor primi 75%, iar gazda 25% din prețul total. Nu vor fi suportate taxe de anulare. Un certificat de deces este necesar ca dovadă.
5.2. Dezastre naturale și alte evenimente neprevăzute
Dacă dezastrele naturale (avalanșă, viscol, ciclon, uragan, cutremur, inundații, alunecări de teren, fulgere), războaie, atacuri teroriste sau accidente nucleare fac gazda imposibilă să-și îndeplinească obligațiile de rezervare (și poate dovedi că nu există alternative, este disponibil) oaspetele va fi rambursat 100% din prețul total. Nu vor fi suportate taxe de anulare. Acest lucru se aplică și în cazul în care mijloacele de transport sunt deteriorate și oaspeții nu reușesc să ajungă la locuință în alt mod și pot dovedi acest lucru.

Ce se întâmplă dacă apar probleme după check-in?


Dacă la check-in aveți motive serioase de nemultumire , vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți în 24 de ore . Dacă locuința nu a fost lăsată în starea așa cum este descrisă în contract, vom trimite plângeri corespunzătoare gazdei. După examinarea cazului, vom lua masuri care pot si si rambursarea sumei de cazare.
Rețineți că o rambursare este posibilă numai dacă primim reclamația dvs. în termen de 24 de ore de la check-in.
via-Romania.ro își rezervă dreptul de a solicita plata cel puțin suma taxei de procesare de la gazdă.

6.1 Politica de anulare pentru proprietari (gazde)

         Dacă un oaspete trebuie să-și anuleze călătoria, puteți să vă configurați politica de anulare, astfel încât aceștia să colecteze procentul de plată înapoi. Procentajul se aplică sumelor pe care călătorul le-a plătit în momentul anulării, nu suma totală a rezervării.

Când setați politica de anulare pentru proprietate, puteți alege una dintre cele patru opțiuni: Flexibil, Moderat (recomandat), Strict și Fără rambursare.